Jump to content

Ogun

Members
  • Posts

    362
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Ogun

  1. props to Onyx on the Tarjay deal! thanks man! i grabbed 1 ea. Panther, Spidey, and Hand Ninja packs, $3.24 ea. i wouldn't take that "Punisher" pack if they were giving them out free. what a pile o' sh!t that pack is. Frank's expression looks like me an hour after eating at Chipotle, lol. i also grabbed a ROC Night Adder at TJ Maxx. :)
  2. got some HTS goodies today- 2x cough drop Visions, Black Panther, Secret Wars Spider Woman/ Iron Man 2pk. I like the sculpt on Panther, but the artic. is garbage. HTS was spot on with their record of 100% bent cards sent to me, lol. Must really suck for the MOC guys who order singles from them.
  3. not MU, but I grabbed a Mezco Freddy Krueger in the doctors scrubs outfit for $4.88 at FYE. FYE is the sh!t for NECA, Mezco, Jakks, & DC Direct. Every time I go in there I score something cool for hella cheap. some a$$hole found the Jason Vorhees I was gonna snag.. dammit!
  4. you can tell the seller doesnt read much X-Men. i thought Thunderbird was in that pack. Warpath?! Damn you, Hasbro!!! Lol
  5. i posted my finding in here (where it should go) before noon yesterday, and AA was up for over an hour.
  6. http://www.bigbadtoystore.com/bbts/product...amp;mode=retail the product decription is great, lol. Charlie Sheen action figures gotta be in the works somewhere...
  7. Archangel is up on HTS. snagged 2 and a 6" War Machine :) March MU Madness!
  8. damn, nice haul chb. im only gettin the rev. 3 Rulk case around here.
  9. hey DK ill trade you straight-up reg. Vision for reg. Warpath if it works out that way.
  10. the 4/4 ship date definately has me intrigued... this would be a hilarious April Fools to all the naysayers if Hasbro got regular cases...cant wait to open that box. :)
  11. got me a Tech Deck Hollywood High staircase for my dios...$6.50 at Wally. boo-ya. they had ROC Joes for $9.99- wtf? i was gonna grab Heavy Duty for a Shadow Tracker head swap... :/
  12. LOL. A wal-mart in my area has like 10 Shawdow Trackers, 10 Low Lights, and 15 Skydives. Maybe I should troop build Skydive. I love that fig. That's crazy. I have all of POC4 but only saw Skydive at Wally and Target today. Did see POC3 Snake Eyes(the awesome one) and some shock troopers. Also a Hulk/Cyclops 2 pack im tryin to get a couple more of the new Destro, but him and Lowlight are gettin cherry-picked HARD. i can see why Destro is hot- pop & swap heads and you have a "Heavy Viper." But Lowlight ? Hes cool and all (I grabbed one for his gear) but multiples? btw, is it ok to talk joes in here ? im goin thru a heavy MU drought...
  13. snagged 2 more Shadow Trackers today. My Jamaican drug/ voodoo gang is growin...
  14. if i get 2 reg. Visions from hts, i am gonna have to go straight to Ross (where i dress and collect...for less) and purchase some new drawls. and some cancelled joe stuff.
  15. im just rollin the dice on the two Visions i snagged. more than likely they will be clear, and my extra will be up for grabs. i think i would get physically ill if, Hasbro got reg. Visions and i missed him. i still dont have reg. Archangel, i missed him three times he was briefly available on hts.
  16. good lookin out, Magus. i grabbed 2x Vision and a Black Panther. im hoping one of the Visions is reg. *fingers crossed* Use promo code HTS10 for 10% off. ;)
  17. Nice job man. I've been thinkin the same thing for awhile now. Purifiers and Reavers would be sweet too.
  18. I hit up Emerald City Comic Con Sunday, heres my haul... Doc was $4 cuz the card was jacked The fugly girls and Hulk were $10 apiece The X-Mansion gate was $18 (Jean Grey and Marvel Girl $10 & $8) Finally got my Konshu statue with Moon Knight $10...;) ML Bishop variant $20 (MOC) and the vendor threw in a spare right arm for Apocalypse.. Not too bad.
  19. No new MU on todays hunt, but i snagged these at TRU 2 for $10.99... i've got some funny stuff planned involving Charlie Sheen and these two in the works...
  20. scored a 1/12 scale U.S. Government War Machine Bike for my S.H.I.E.L.D. agents to dip around on. $4.99 at Ross... Collect for Less hahaha
  21. anyone got opened pics of the re-issue WM? The wally world one never hit the pegs around these parts.
  22. Does the tformer GR's head just pop off? I havn't tried to remove it. I've got Wreck-Gar ridin' him! Double crossover?
×
×
  • Create New...







Sign Up For The TNI Newsletter And Have The News Delivered To You!


Entertainment News International (ENI) is the #1 popular culture network for adult fans all around the world.
Get the scoop on all the popular comics, games, movies, toys, and more every day!

Contact and Support

Advertising | Submit News | Contact ENI | Privacy Policy

©Entertainment News International - All images, trademarks, logos, video, brands and images used on this website are registered trademarks of their respective companies and owners. All Rights Reserved. Data has been shared for news reporting purposes only. All content sourced by fans, online websites, and or other fan community sources. Entertainment News International is not responsible for reporting errors, inaccuracies, omissions, and or other liablities related to news shared here. We do our best to keep tabs on infringements. If some of your content was shared by accident. Contact us about any infringements right away - CLICK HERE